Dansen in de storm

Graag zou ik iedereen willen voorstellen aan blogger Kim, die op haar site dansen in de storm beschrijft hoe ze vecht tegen haar angsten, eetproblemen en stemmingen. Ze schrijft ook over andere onderwerpen, dus het zijn niet alleen maar zware onderwerpen.



Soms sta ik er echt van te kijken hoe je iemand, die je niet eens kent, zo goed kan begrijpen. Dat je als geen ander weet waar zij het over heeft als ze haar ervaringen, of beter gezegd haar angsten of paniekaanvallen beschrijft. 

Ik kwam bij toeval, eerlijk gezegd, op haar site terecht. Begon haar verhalen te lezen en ik was er zeer onder de indruk van hoe gedetailleerd ze alles omgeschreven heeft. En juist omdat ik het ook meegemaakt heb, hoe die paniekaanvallen zijn, wat er door je heen gaat en wat je allemaal voelt op dat moment, kan ik me er helemaal mee inleven. Ik weet ook hoe ze die strijd aangaat, met veel vallen en opstaan, om te proberen om haar leven weer op te pakken en met volle longen ervan te genieten.

Kim, ik hoop dat je snel er als een winner uitkomt. Je staat er niet alleen voor!







Geen opmerkingen: